sobota, 3 marca 2018

Zmiany w Kuchni - Grafika

Frame with Kitchen Graphics

Dziś druga strona kuchni i nieszczęsny słupek, na którego jak na razie nie ma zbyt oryginalnego pomysłu. 
Stanęło na ramkach z hasłami stricte kuchennymi. Użyłam starych ramek polakierowanych na czarno. Boazeria obecnie pomalowana farbą akrylową, wymaga powtórnego przemalowania. Docelowo zawiśnie tam pnąca roślinka i pojawią się ozdóbki na półeczkach. Myślę, że cały czas będzie się to zmieniać - do pożądanego efektu. Ogólnie jest lepiej niż było :).

Plakaty nie są moimi dziełami. Znajdziecie je klikając w link : 
"Od jutra dieta" i "Jedzenie to nasze hobby"
"Kawa najlepiej smakuje we dwoje"  

Plakaty:
" Miejsce kobiety jest w .... " i "Moja Kuchnia moje zasady" - źródło internet, nie wiem kto jest autorem.

Aaa niektórzy mogą zauważyć zmiany jakie odbyły się w obydwu przedpokojach - następnym razem zdam relację :)









Serdecznie pozdrawiam,
Gosia - Mini Filcuś

20 komentarzy:

  1. Świetna metamorfoza :) Te ramki pasują idealnie, a do tego hasła na nich są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie się zgadzam, pięknie jest teraz :)

      Usuń
  2. Wspaniały efekt, Gosieńko. Świetnie wyglądają te białe plakaty w czarnych ramkach.
    Buziaczki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zmiana! Napisy świetnie tu pasują w czarnych ramkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie jeszcze jedno malowanie by się przydało ale i tak jest już rewelacyjnie a te obrazki są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie wygląda biały słupek z Twoimi dekoracjami

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapitalna zmiana korytarza, idealnie te grafiki się tam wpasowały.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba Gosiu. Fajny pomysł z plakatami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz wygląda naprawdę świetnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna zmiana, dobrze zrobiona. Bardzo mi się podoba, Twój trud się opłacił:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zupełna przemiana, efekt rewelacyjny! Plakaciki bardzo pomysłowe :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu, nie spodziewałam się, że zobaczę u Ciebie takie zmiany w domu. Jest mega!!! Jestem zachwycona każdym detalem i dekoracją. Z gustem i smakiem:) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna zmiana! A grafiki to świetny pomysł, tylko z jedną się nie zgadzam, ja tam chętnie faceta widzę w kuchni, a kobietę w ....pracowni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko tam jest jeszcze napis małym druczkiem bardzo istotny :) - ..... gdzie pije wino i przygląda się jak mężczyzna gotuje :)

      Usuń
  13. Ślicznie teraz prezentuje się ten zakątek!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmiana jest solidna. :D Grafiki to bardzo fajny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...