niedziela, 25 lutego 2018

Maskotka z Filcu Włóczykij

Needle Felted Snufkin from Moomins

Włóczykij numer 3, większy od poprzedniego około 40 cm wysokości. Ufilcowany podobnie jak poprzednicy na drucianym szkielecie, dzięki czemu ma ruchome kończyny. Tym razem zamiast tobołka, Włóczykija wyposażyłam w plecak i kijek. W plecaku można znaleźć przedmioty, które przydają się podczas licznych wędrówek, tj: mapę, karimatę, koc, linę, zegarek i coś na ząb - jabłuszka :). Podeszwy Filcowego Włóczykija wykonałam z modeliny fimo, na równej podeszwie łatwiej utrzymuje równowagę.










Serdecznie pozdrawiam,
Gosia - Mini Filcuś

19 komentarzy:

  1. Gosieńko, czy ja już pisałam, że ty jesteś geniuszem filcu? Normalnie padłam z wrażenia i to podwójnie, bo ja od małego kocham Włóczykija! I taką piękną zdjęciową relację złożyłaś... Cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocza maskotka ! Podziwiam Cię zawsze za te detale - perfekcyjne :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu mistrzostwo świata,Włóczykij jak żywy,cudny i już :)
    Serdeczności ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosieńko, siedzę z rozdziawioną gębą. Włóczykij jak żywy. A wiesz, że zawsze uwielbiałam Muminki i do tej pory mam wszystkie części (niektóre z nich są raczej dla dorosłych - takie powiastki filozoficzne bardziej niż bajeczki dla dzieci).
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. rany jaki świetny! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu, Twoje filcaki to Wielka SZTUKA!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne i te wszystkie detale - po prostu cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelka :) Perfekcja w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny, śliczny i uroczy! Właśnie zdałam sobie sprawę, ze chyba pierwszy raz widzę Włóczykija bez czapki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. a w plecaku ma harmonijke ? :D świetny ^_^

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy detal - mistrzostwo! Całość pracy rewelacja! Gosiu, cuda tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca, piękna sesja!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle zachwycam się Twoimi wytworami. Praca jest wspaniała, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Wam dziękuję :). Buziaki dla wszystkich !!! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...