poniedziałek, 20 lutego 2017

Filcowe Myszki - "Mysi Domek Sam i Julia"

Zostałam poproszona o wykonanie myszek, bohaterów książki "Mysi Domek Sam i Julia". Myszki wykonane są na szkielecie z druciku, co umożliwia im zginanie łapek oraz całego ciała. 
Po obejrzeniu zdjęć oryginalnego domu Sama i Julii wykonanego prze autorkę książki Karinę Schapmann, postanowiłam sama wykonać parę mysiowych akcesoriów. Ich tworzenie pochłonęło mnie bezgranicznie i tak jednego, długiego wieczoru powstała cała seria gadżetów.



 Stroje Julii to nic innego jak zszyta "wstążka z gumką", zszyta pojedynczo, gdzie indziej podwójnie. Czapka z daszkiem to również wstążka.  Talerze orkiestrowe Sama to "pozostałość" po "zapięciach do broszki" - wystarczyło przeciągnąć czarną gumkę :). Baloniki powstały z prawdziwych "balonów na wodę", są one odpowiednio mniejsze i pasują wielkością do tej sympatycznej pary.



Okularki Sama, skręciłam ze złotego drucika. Kwiaty można znaleźć pod nazwą "pręciki do kwiatów" i przyozdobić je zieloną czesanką - tak jak ja to zrobiłam.



Szaliczki - gotowa włóczka, którą kiedyś dostałam od Anulki.


Wata cukrowa - wykałaczki plus biała wełna czesankowa.



Wieszaki powstały ze spinaczy biurowych.


Tu mnie poniosło, było już późno :). "Zawieszka kajdanki" - dodałam troszkę łańcuszka, kula u nogi ufilcowana - lekka :)



Skrzyneczka wykonana z patyczków po lodach a w niej troszkę warzyw i owoców.



Asia, która zamawiała myszki planuje wraz z dziećmi zrobić im przytulny domek - taki dodatkowy posag na pewno jej się przyda :).

Serdecznie pozdrawiam,
Gosia -  Mini Filcuś

53 komentarze:

  1. Myszki urocze, a te wszystkie dodatki są niezwykle pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodkie,rewelacyjne foteczki Gosiu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile się tu dzieje! Myszki śliczne. Mnóstwo gadżetów, fajna zabawa murowana.
    A kajdanki i kula u nogi - te dodatki rewelacyjne:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłędne są. Pan myszka w wersji hard w kajdanach zdecydowanie mnie bulwersuje, ale w wersji light z balonikami ... cud, miód, malina.

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgoniu, jestem pod ogromnym wrażeniem. Cudne są te myszki i wszystkie słodkie drobiazgi, które im towarzyszą.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał!!! jaka urocza rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakież ciężkie przestępstwo poczynił ten słodziak, że zakutałaś go w kajdany i dołożyłaś kulę u nogi :p (sama sobie załóż, Gosiu :p) Myszki przeurocze, chce się zjeść ;) Mam wielki podziw dla Twoich precyzyjnych łapek. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowicie urocze mysie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moje kochane myszeczki... :)))) narazie trzymam je jeszcze w sekrecie ;) będą dla dzieci wielkanocnym prezentem ;) a tymczasem babcia dzierga im sweterki a ja szyje pościel do łóżeczka...
    Gosiu myszki są fantastyczne! precyzja w każdym calu :) a te wszystkie dodatkowe akcesoria to po prostu szał :) CUDO :* dziękuję raz jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale sympatyczna para :) Jesteś czarodziejką filcu Gosiu :* Myszaczki są cudowne a te wszystkie akcesoria i stroje bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słodkie. Przepiękne myszki! A zdjęcia jakie piękne im zrobiłaś. Jesteś mistrzem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeszłaś samą siebie! Twoja pomysłowość nie ma granic :)
    Absolutnie genialne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach, piękne myszki! Gadżety też super. Ale te kajdanki... biedna myszka, chociaż miałam inne skojarzenie zanim dostrzegłam, że są z kulą ;P
    Widziałam ten domek w internetach z książeczki, powalający :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodkie myszeczki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super myszki! Lubię takie rzeczy!
    Obserwuję i będę zaglądać częściej!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne myszanki :) Kajdanki mnie powaliły ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O matulu jakie cudne!!! I jakie akcesoria??? :-) Jako nauczyciel muzyki jestem zachwycona talerzami ;-)
    Wspaniałe!!!

    P.S. List dziś poszedł!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe te myszki ! Fajna sesja zdjęciowa :)
    Na chwilę przeniosłam się do świata bajek :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś Wielka ! Padłam z wrażenia - cudo ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  20. OMG! Gosiu rewelacja! Brakuje mi słów by opisać wrażenie pod jakim jestem podziwiając Twoje prace :) Stworzyłaś prawdziwe arcydzieło i te wszystkie akcesoria - wow!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś niesamowita! Wszystko takie szczegółowe i naturalne jednocześnie :) Cud, miód na moje oczy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę talentu *.* Świetnie wyszło :O

    Zapraszamy do Siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczna sesja filmowa cudnych myszek <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Gosiu tymi kajdankami i kulą na łańcuszku rozłożyłaś mnie :D
    Mysie są przepiękne i te wszystkie dodatki,dobrze że Ciebie poniosło,uwielbiam szczegóły:)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam gryzonie. A Twoje są milusie i śliczne :) Tyle szczegółów - cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gosiu jesteś niesamowita. Piękne!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale cudaki, no genialne wprost!:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Już same myszki są cudne, ale te dodatki... Szał ciał i uprzęży!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rozbrajająco słodkie myszki, świetne akcesoria. Wszystko tak ładnie do siebie pasuje. Do tego zdjęcia cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Małgosiu wspaniałe zdjęcia, świetna aranżacja i myszki Bajka

    OdpowiedzUsuń
  31. te dopieszczone szczególiki są cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  32. Cuuuuudne ♥ Jesteś mistrzynią, niesamowitą i niedoścignioną. Tak piękne i dopracowane prace z filcu można spotkać tylko tu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Waty najlepsze
    bardzo precyzyjne^*^

    OdpowiedzUsuń
  34. No Gosieńko! Mega wypasione - jak mówią młodzi! Cudowności tworzysz za każdym razem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ooch, piękne! Myszki cudowne, a te akcesoria - rewelacja! :) Kula u nogi jest świetna, hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Te kajdanki najlepsze. ;) Ale mysiunie są przeurocze, posag na pewno się spodoba, bo kto by takiego nie chciał. :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Tyle tu pochwał - bardzo mi miło - DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Są idealne, uwielbiam tę parkę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak zwykle cudownie! jesteś genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Właśnie odkryłam Twojego bloga i od wejścia zakochałam się w Twoich filcakach - cudne są!
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne, piękne, piękne są Twoje maleństwa filcowe. Działasz Gosiu rewelacyjnie w tej technice!

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialne! I to wszystko takie tyci... Niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajnie Cię poniosło, widać po ilości komentarzy. Super wykombinowałaś i wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne , niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jezusie ;) jakie to jest słodkie ;)Człowiek patrzy na to i chce mieć... jakby miał 5 lat :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...