czwartek, 1 października 2015

Krecikowo

Witajcie Kochani,

Dziś przedstawię Wam filcowego Krecika z czeskiej bajki pt "Krecik" :) w dwóch wersjach. Kreciki ufilcowałam w formie stojaka memo, który może posłużyć do trzymania ważnych notatek, zapisków, ale również jako uchwyt do zdjęć. Kolejną przydatną funkcją takiego stojaczka, idealną dla posługujących się igłą jest to, że może posłużyć jako igielnik.



 Pierwszy Krecik w swoim ulubiony środowisku: kopiec, kwiatki, trawka i pałki wodne, itp.


 




 

Drugi Krecik, wykonany z myślą o Promyczku , stąd tyle czerwieni :) i miejsce na igiełki :).





Pozdrawiam,
Gosia

38 komentarzy:

  1. Cudowny jest, a Ty jesteś baaardzo utalentowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny mały krecik :) a tak sobie pomyślałam, że świetnie by wyglądał ufilcowany Garfield :D

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa hehe krecik jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne kreciki !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu bardzo lubię krecika,a Twoje są rewelacyjne,tyle detali,zachwycam się jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój śliczny krecik! Ale ten drugi też jest cudowny.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu rewelacyjny ,nadal go uwielbiam .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach jo! Cudny po prostu. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kreciki:) zwłaszcza ten pierwszy!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne kreciki :-) Obydwa bardzo mi się podobają :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny:))))))) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kto nie oglądał Krecika?? Twój jak żywy:)) Podziwiam dbałość o każdy szczególik!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehe, krecik jak żywy ;-) Pięknie go wykonałaś!

    OdpowiedzUsuń
  14. Boski Krecik,uwielbiałam bajki z nim.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham Krecika, czy to w bajce, czy w postaci takiej cudownej filcowej maskotki:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Boski przecudny wspaniały krecik powiem jak on : ach jo:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacja, wielkie brawa za tak rzeczywiste oddanie jego wizerunku!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze jak myślę, że już bardziej zaskoczyć mnie nie możesz Ty pokazujesz coś takiego - prześliczny, a ta łączka, och! Gosiu, dziękuję za zabawę na moim blogu, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjne kreciki, bardzo fajny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale obłędne!!!! Wspaniałe są te |Twoje kreciki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjne kreciki ;) I nie zrobią szkód w ogródku ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gosiu cudowne, przesłodkie i przemilusie są te Twoje kreciki:) jak ja lubię tę bajkę z tak sympatycznym bohaterem:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem pełna podziwu dla twoich prac, zdolniacha z Ciebie ;) Zapraszam również do mnie mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Krecik jest cudny w obu wersjach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Krecik jest prześliczny :)
    Gratuluję wygranej w moim candy http://www.blogerzaby.blogspot.com/2015/10/na-fali-i-wyniki-candy.html
    i proszę o kontakt na mój email :
    saba99vip@vp.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny krecik:)Ja chcę takiego:):)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne krecisko:) Wróciły wspomnienia z dzieciństwa.
    Podziwiam też resztę Twoich filcusiów. Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczności, i bardzo lubię tą bajkę

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjny krecik ,wygląda jak żywy :)
    Szczegóły bardzo dopracowane ,jednym słowem wspaniała praca :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...