wtorek, 11 czerwca 2013

Baby Beetles z Filcu + Pacynki

Witajcie,
Pamiętacie, moja zabawę - weekendowe wytłaczanki. Za wzięcie w niej udziału, była przewidziana nagroda. Długo losować nie musiałam :)), bo oprócz mnie udział wzięła tylko Jagódka :)).


I o to co dostała Jagódka, a konkretniej jej córcia Oliwka :)).



Ślimaka na pewno kojarzycie, ale on się nie liczy bo był z okazji dnia dziecka. Natomiast pacynki i Baby Beetles, to nagroda za podjęcie zabawy przy wytłaczankach.



Dlaczego Baby Beetles? Bo mała Oliwcia ogląda tę bajeczkę na okrągło. Jest to bajka do nauki języka angielskiego, a występują w niej cztery kolorowe żuczki.


 Uwaga refren wpada w ucho :))



Postać którą wykonałam to Ring Ring 



Cyferki na ciele żuczka, zrobiłam w różnych kolorkach, a nóżki wykonałam tak aby się majtały :))



 
A ta urocza parka to pacynki na palec.



Pacynki powstały jakiś czas temu jako prototypy, które miałam szyć do książek do nauki j. niemieckiego dla maluchów.

A tak wyszła reszta pacynkowych prób.




Niestety z "interesu" nic nie wyszło, choć z perspektywy czasu dobrze, że tak się stało. Musiałabym przy nich siedzieć  24 h i pracować jak linia produkcyjna,  żeby się wyrobić.
Tak więc dobrze, że tak się to skończyło, no i parę palcaczków zostało :)).

Pozdrawiam,
Gosia

27 komentarzy:

  1. Coś Ty mi zrobiła :D Teraz podśpiewuje tą piosenkę cały czas.
    Swoją drogą świetne filcaki...i pacynki też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne maskotki Ci wyszły...Ring Ring jak żywy:) Gosiu dziękuje za paczuszkę podaj dalej:) już lecę się nią chwalić u siebie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)). No właśnie zapomniałam dać Ci znać :)), ale to większa niespodzianka była :))

      Usuń
  3. Wszystko jest prześliczne, pacynki sympatyczne, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pacynkowe mordeczki i mi się podobają :))

      Usuń
  4. Jaka Ty jesteś nieziemsko zdolna! Pacynki - przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powinnam teraz skopiować swój komentarz, który umieściłam pod Twoim poprzednim postem - nie ma takiej rzeczy,której byś nie ufilcowała:)))) A co więcej - zrobisz to perfekcyjnie!:)
    Pacynki są świetne! Niech żałują, że ich nie chcieli, o!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu ńo piękne wszystko :) a Twoje ślimaczki boskie!!!! Nagroda fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne te bajkowe postaci,pacynki nieziemskie:)Ty Gosiu potrafisz chyba wszystko ufilcować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te filcowe postacie z bajki są cudowne !!!!
    Są naprawde SUPER !!!
    Gratuluję tak wielkiego talentu !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądam Twoje prace i naprawdę uwierzyć nie mogę jakie ty cuda robisz za każdym razem mi szczęka opada

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś oczywiście Genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te pacynki. Ten czerwony ludzik też oczywiście o ślimaku nie wspomnę...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie śliczne, ale do pacynek to mi się buziaczek sam uśmiecha!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne są , podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję wszystkim za ciepłe słowa :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...